onsdag 15. oktober 2008

hvorfor i all verdens land og rike?

det er hardt å blogge. man å være helt sjukt kreativ for å komme opp med posts hver dag, ikke minst å få folk til å besøke siden.
jeg har lagt inn en counter her, for å se, men det er jo ingen som kommer. ingenting hjelper.

hva er galt med denne bloggen her da? det er mye mer juice her enn mange andre steder?

jeg har tenkt mye i det siste skal jeg si dere, for å komme opp med strategier.
har forsøkt å få inspirasjon på andre nettsider og en god ide er jo å poste verdens mest bloggete/alternative par.
det er gjort før og norge er et lite land. vet ikke om det er lov å poste bilder.

jeg vet egentlig hvem jeg skal poste bilde av men jeg vil ikke bli slått bloggebrillene av meg neste gang jeg sipper cava på en åpning.


hvem syns dere er norges mest alternative par?


og forresten; hvor kult er det egentlig med sykkelhjelm?

Ingen kommentarer: