onsdag 17. september 2008

hvordan tjene penger og hvordan få penger for å blogge


jeg har fått høre at flere og flere får penger for å blogge. det er gode nyheter, da dette er en blogg som er ute etter det nye og hippe. jeg føler at bloggredaksjonen har god koll på hva som er hot or not og selvom det er børskrakk i vente tror jeg at vi har en god sjanse. jeg vet ikke hvor mye oslonights får for å ta bilder og slikt, men hu har jo fått jobb og greier og det er jo bra. at det har kommet noe godt ut av å ta bilder av venna sine. vi i redaksjonen har også kule venner som kler seg trendy og sykler rundt på fixies, men å ta bilder av folk er litt ut, jeg vet ikke hva det neste blir, men jeg er litt lei av å se bilder av folk, oslo er ikke så stort liksom. men en ting er jaffal sikkert; det strømemr folk på, jeg ser fler og fler som kler seg slik de har sett folk går kledd på bloggene, om det er et bra tegn vet jeg ikke, men det må jo få de som er først ute med det nye til å skjelve litt i knæra, hva skjer liksom? skal han duden som ifjor handla tskjortene sine på carlings plutselig kle seg i (sett inn MERKEVARE), hva skjer liksom? er henrik vibskov den nye nudiebuksa? er acne blitt pocoloco? er freudian kicks blitt en ungdomsklubb?
det er mange spørsmål, ting skjer jo så fort, det er umulig å følge med(???) NEI, DET ER NETTOP DET DET IKKE ER LENGER. nå er det så lett å følge med at han nørden du sitter ved siden av i lesesalen snart vet alt det du vet om klær, musikk, kultur og kunst(selvom alt du vet er at gardar, ida og mathias er kule, og det holder egentlig) HVA skal en stakkars hipster gjøre?
hva skal man gjøre? ikke vet jeg, man må kanskje bli litt mer ekstreme, ta litt flere bilder av pupper og gale folk, dra på strykejernet ellernoe, der er det nok av alternative freaks kan jeg tenke meg. det er det som er det nye.
nok om det.

bilde stjålet fra lastnightsparty.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

En stakkars hipster skal kle seg så støgt og danse så jævlig at ingen tør å kopiere stylen. Tenk Spasibar, bare dra det lenger.

Anonym sa...

venner som sykler fixie... ahh..